موج همدلی در هرمزگان؛ ثبت‌نام ۵۰۳ حامی جدید برای حمایت از ایتام در پویش «به عشق حسین (ع)»

امتیاز:
0.0
ذخیره تصویر


مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان از پیوستن 503 حامی جدید به طرح اکرام ایتام این نهاد با اجرای پویش «به عشق حسین (ع)» در دهه نخست ماه محرم امسال خبر داد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد؛ حمید باسره، مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان در خصوص اجرای این پویش در ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش، اظهار داشت: با برپایی پایگاه های ویژه حامی یابی توسط کمیته امداد در سراسر استان و اختصاص روش های نوین برای جذب حامی در قالب پویش مردمی «به عشق حسین (ع)»؛ در دهه نخست ماه محرم، تعداد 503 حامی جدید به جمع حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین تحت حمایت این نهاد پیوستند که این اقدام منجر به حمایت از یک هزار و 535 فرزند ایتام و فرزند محسنین شد.
باسره در ادامه گفت: با پیوستن این تعداد حامی نیکوکار به طرح اکرام ایتام کمیته امداد، مجموع حامیان این استان به رقم 31 هزار و 58 نفر رسیده است و در دهه اول ماه محرم امسال، بالغ بر ۹ میلیارد و ۲۴۳ میلیون تومان مساعدت مالی توسط خیرین و حامیان معزز به حساب فرزندان ایتام و محسنین هرمزگانی واریز شده که نشان از مهر ، محبت و سخاوتمندی حامیان نیک اندیش نسبت به فرزندان معنوی خود و اشتیاق ایشان برای گره گشایی از مشکلات خانواده‌های ایتام دارد و ما همواره قدردان زحمات و این همراهی ارزشمند حامیان هستیم.
وی بیان داشت: در حال حاضر، کمیته امداد استان هرمزگان حمایت از 8 هزار و 944 یتیم و 9 هزار و 16 فرزند محسنین را بر عهده دارد که ما امدادگران هرمزگان با تلاش و حمایت های مستمر و همراهی و مشارکت خوب حامیان خیرخواه، سعی در رفع نیازهای اساسی و ضروری این عزیزان داریم.
مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان با اشاره اینکه پویش «به عشق حسین علیه السلام» تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت، ضمن دعوت از خیرین و همه آحاد مردم شریف استان برای مشارکت در این پویش ملی، یادآور شد: سریع ترین روش برای ثبت نام و حمایت از ایتام ارسال عدد 1 به سامانه پیامکی 3000333376 و یا مراجعه به وبگاه ekram.emdad.ir می باشد.
انتهای پیام




مطالب مرتبط

نظرات 0

هنوز نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بگذارید!

افزودن نظر