جدیدترین اخبار

نوای محرم در فرهنگسرای شهدای دوراهی ایسینی پیچید

برگزاری ویژه‌برنامه شمیم محرم، جلوه‌ای از ارادت مردم و مسئولان فرهنگی بندرعباس به فرهنگ عاشورایی و آیین‌های سنتی سوگواری اهل‌بیت(ع) را به نمایش گذاشت.

امضاء تفاهم‌نامه «توانمندسازی مددجویان»؛ فصل جدید همکاری کمیته امداد و جهاد دانشگاهی در هرمزگان

در راستای هم‌افزایی ظرفیت‌های علمی، آموزشی و پژوهشی، تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان هرمزگان و جهاد دانشگاهی هرمزگان با هدف ارتقای سطح توانمندی مددجویان به امضای طرفین رسید.

آغاز پویش «به عشق حسین(ع)» در هرمزگان

مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان از آغاز پویش «به عشق حسین(ع)» به منظور حمایت مادی و معنوی از فرزندان ایتام و محسنین در ایام ماه محرم الحرام خبر داد.

راه اندازی نخستین آشپزخانه اطعام حسینی در استان هرمزگان

مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان گفت: همزمان با آغاز ماه محرم در قالب پویش اطعام و احسان حسینی، نخستین آشپزخانه اطعام حسینی با همکاری مرکز نیکوکاری صاحب الزمان (عج) در شهر بندرعباس راه اندازی شد.

هم‌افزایی کمیته امداد استان و دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در راستای ارتقای سلامت جامعه هدف این نهاد

در راستای گسترش همکاری‌های مشترک و ارائه خدمات بهینه به خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد در حوزه سلامت، تفاهم‌نامه همکاری بین کمیته امداد امام خمینی(ره) استان هرمزگان و دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان امضا شد.

معاون استاندار هرمزگان: جهاد اکبرِ امروز ساختن کشور و ایجاد رفاه، امنیت و آسایش برای مردم است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان با تأکید بر اینکه ملت ایران در یکی از دشوارترین سال‌های خود مجموعه‌ای از بحران‌ها و جنگ‌ها را پشت سر گذاشته است، گفت: جمهوری اسلامی ایران با وجود همه فشارها و تهدیدها، همچنان مقتدر و ماندگار باقی مانده و امروز جهاد اکبر برای همه مسئولان و مردم، ساختن کش...

مدیرعامل آبفا هرمزگان: انتقال پساب تصفیه‌شده به صنایع، فشار بر منابع آب شرب هرمزگان را کاهش می‌دهد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان، در پنجمین روز از هفته صرفه‌جویی که به نام «پساب، محیط زیست و توسعه پایدار» نام‌گذاری شده است، از تحول در مدیریت منابع آبی و حفاظت از اکوسیستم دریایی با تصفیه پساب و انتقال به صنایع استان خبر داد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان: حفظ سرمایه اجتماعی کشور مهم‌ترین وظیفه مسئولان است

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان حفظ سرمایه اجتماعی کشور را از مهم‌ترین وظایف مسئولان دانست و تصریح کرد:هر اندازه مسئولان بتوانند رضایت مردم را جلب کنند، به همان میزان رضایت الهی را به دست خواهند آورد و دولت، مجلس، قوه قضائیه و سایر نهادهای حاکمیتی باید برای رفع مشکلات هم‌‌افزایی کنند.

برگزاری مسابقات قرآن کریم در بندرعباس

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بندرعباس از برگزاری چهل و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن در این شهرستان خبر داد .

شش پروژه صنایع تبدیلی کشاورزی با ظرفیت ۶۷ هزار تن در هرمزگان به بهره برداری رسید

مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان، از بهره برداری شش پروژه در بخش صنایع تبدیلی طی هفته جهاد کشاورزی خبر داد و گفت: این پروژه‌ها که در چهار شهرستان استان اجرا شده اند ، با مجموع ظرفیت ۶۷ هزار و ۱۸۰ تن، نقش مهمی در تقویت تولید و ایجاد بیش از ۴۰۰ فرصت شغلی مستقیم و غیرمستقیم د...

مدیرعامل آبفا هرمزگان در چهارمین روز از هفته صرفه‌جویی تاکید کرد: آب، پیشران توسعه اقتصادی هرمزگان است

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان، در چهارمین روز از هفته صرفه‌جویی که با شعار «آب، اقتصاد و سرمایه‌گذاری» نام‌گذاری شده است، بر نقش استراتژیک آب در پایداری چرخه‌های اقتصادی و ضرورت جذب سرمایه‌گذاری‌های نوین در این حوزه تاکید کرد.

بازسازی سوزن حیاتی پالایشگاه بندرعباس؛ گامی بلند در ارتقای ایمنی و بهره‌وری ریلی

عملیات بازسازی و تعویض سوزن ورودی خط پالایشگاه بندرعباس با موفقیت به پایان رسید. این پروژه مهم که با وجود چالش‌های متعدد از جمله آلودگی شدید نفتی و دمای بالا انجام شد، منجر به افزایش چشمگیر ایمنی و ارتقای ظرفیت مانور قطارها در این منطقه استراتژیک شده است.

مدیریت آزمایشگاه مرکزی، کنترل کیفی فراوردهای خام دامی و تشخیص بیماری‌های اداره کل دامپزشکی استان هرمزگان خبرداد:تداوم جهاد سلامت در ایام جنگ تحمیلی رمضان؛ انجام آزمایشات تخصصی دامپزشکی در استان هرمزگان

مدیریت آزمایشگاه مرکزی، کنترل کیفی فراوردهای خام دامی و تشخیص بیماری‌های اداره کل دامپزشکی استان هرمزگان گفت: با وجود چالش‌های موجود، متخصصان این مرکز با انجام بیش از ۶۵۰۰ مورد آزمایش تخصصی، از پایش مستمر سلامت فرآورده‌های خام دامی و نهاده‌های آبزی‌پروری و امنیت غذایی جامعه صیانت کردند.

رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی حاجی‌آباد معرفی شد

آیین معارفه رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی حاجی‌آباد با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد و طی حکمی از سوی مدیر کل تبلیغات اسلامی حجت‌الاسلام سید مجتبی ثمره موسوی به عنوان رئیس این اداره معرفی شد.

یک واحد پرورش مرغ گوشتی با سرمایه گذاری ۵۰۰ میلیارد ریال در شهرستان بستک به بهره برداری رسید

مدیر جهاد کشاورزی بستک، با اعلام بهره برداری از طرح توسعه ای یک واحد مرغداری در روستای مغدان این شهرستان گفت: این پروژه با سرمایه‌گذاری ۵۰۰ میلیارد ریال و در راستای تقویت زیرساخت‌های تولید گوشت سفید و ایجاد پایداری در بخش دامپروری شهرستان بستک، در هفته جهاد کشاورزی به بهره‌برداری رسید.

آرشیو اخبار