جدیدترین اخبار

مستندات حقوقی جنایات جنگی دشمن در حمله به دبستان شجره‌طیبه میناب تکمیل شد

رئیس کل دادگستری هرمزگان از تکمیل مستندات حقوقی جنایات جنگی دشمن در حمله به دبستان شجره‌طیبه میناب و انتقال پرونده به مرجع تخصصی در تهران خبر داد و تأکید کرد: بر این اساس در محاکم بین‌المللی، هیچ‌گونه ادعای عدم اطلاع از سوی فرماندهان متجاوز، رافع مسئولیت کیفری آنان نخواهد بود.

فاطمه جراره: رفع بحران آب قشم با اجرای طرح‌های اضطراری و تکمیل شبکه یکپارچه آبرسانی دنبال می‌شود

نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات ایجادشده در تأمین آب جزیره قشم پس از آسیب‌دیدگی یکی از آب‌شیرین‌کن‌های اصلی، از اجرای اقدامات فوری برای تأمین آب شرب مردم، آغاز عملیات اتصال منابع آبی جزیره و جذب یک‌هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای توسعه آبرسانی روستایی هرمزگان خبر دا...

همایش «طلایه‌داران تبلیغ» در بندرعباس برگزار شد

همایش «طلایه‌داران تبلیغ» با حضور آیت الله مظاهری و آیت الله عبادی زاده نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان در بندرعباس شد.

253 استاد حوزه و دانشگاه، حامی 536 فرزند یتیم و محسنین هرمزگانی

همزمان با روز بسیج اساتید، مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان از مشارکت ارزشمند اساتید دانشگاه و حوزه‌های علمیه در طرح اکرام ایتام و محسنین این نهاد خبر داد.

میناب، قطب مهم تولیدات دامی در شرق هرمزگان /  فعالیت ۵۷ واحد مرغداری با تولید سالانه بیش از ۱۴ هزار تن گوشت سفید

مدیر جهاد کشاورزی میناب با بیان اینکه این شهرستان به عنوان قطب مهم تولیدات دامی و کشاورزی شرق استان هرمزگان ، در سال‌های اخیر نقش بسیار مهم و راهبردی در تأمین امنیت غذایی استان ایفا کرده است، اظهارداشت : صنعت مرغداری گوشتی این شهرستان با توسعه مستمر زیرساخت‌ها، افزایش ظرفیت تولید و بهره‌گیری از توان...

مزایده ۱۳ هزار میلیاردی اموال تملیکی در هرمزگان برگزار خواهد شد

رئیس کل دادگستری هرمزگان از برگزاری مزایده فروش ۲۰۷ ردیف کالای موجود در انبار‌های اموال تملیکی این استان به ارزش بیش از ۱۳ هزار میلیارد ریال خبر داد.

رزمایش نوع B قطع ولو در مسیر ورودی تأسیسات تقویت فشار گاز سیرجان با موفقیت برگزار شد

در راستای ارتقای آمادگی پرسنل در شرایط اضطراری و اجرای رزمایش‌های ادواری برنامه‌ریزی‌شده، مانور نوع B مربوط به قطع ولو ۲۴ اینچ در مسیر ورودی تأسیسات تقویت فشار گاز سیرجان با موفقیت برگزار شد.

نوای محرم در فرهنگسرای شهدای دوراهی ایسینی پیچید

برگزاری ویژه‌برنامه شمیم محرم، جلوه‌ای از ارادت مردم و مسئولان فرهنگی بندرعباس به فرهنگ عاشورایی و آیین‌های سنتی سوگواری اهل‌بیت(ع) را به نمایش گذاشت.

امضاء تفاهم‌نامه «توانمندسازی مددجویان»؛ فصل جدید همکاری کمیته امداد و جهاد دانشگاهی در هرمزگان

در راستای هم‌افزایی ظرفیت‌های علمی، آموزشی و پژوهشی، تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان هرمزگان و جهاد دانشگاهی هرمزگان با هدف ارتقای سطح توانمندی مددجویان به امضای طرفین رسید.

آغاز پویش «به عشق حسین(ع)» در هرمزگان

مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان از آغاز پویش «به عشق حسین(ع)» به منظور حمایت مادی و معنوی از فرزندان ایتام و محسنین در ایام ماه محرم الحرام خبر داد.

راه اندازی نخستین آشپزخانه اطعام حسینی در استان هرمزگان

مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان گفت: همزمان با آغاز ماه محرم در قالب پویش اطعام و احسان حسینی، نخستین آشپزخانه اطعام حسینی با همکاری مرکز نیکوکاری صاحب الزمان (عج) در شهر بندرعباس راه اندازی شد.

هم‌افزایی کمیته امداد استان و دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در راستای ارتقای سلامت جامعه هدف این نهاد

در راستای گسترش همکاری‌های مشترک و ارائه خدمات بهینه به خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد در حوزه سلامت، تفاهم‌نامه همکاری بین کمیته امداد امام خمینی(ره) استان هرمزگان و دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان امضا شد.

معاون استاندار هرمزگان: جهاد اکبرِ امروز ساختن کشور و ایجاد رفاه، امنیت و آسایش برای مردم است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان با تأکید بر اینکه ملت ایران در یکی از دشوارترین سال‌های خود مجموعه‌ای از بحران‌ها و جنگ‌ها را پشت سر گذاشته است، گفت: جمهوری اسلامی ایران با وجود همه فشارها و تهدیدها، همچنان مقتدر و ماندگار باقی مانده و امروز جهاد اکبر برای همه مسئولان و مردم، ساختن کش...

مدیرعامل آبفا هرمزگان: انتقال پساب تصفیه‌شده به صنایع، فشار بر منابع آب شرب هرمزگان را کاهش می‌دهد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان، در پنجمین روز از هفته صرفه‌جویی که به نام «پساب، محیط زیست و توسعه پایدار» نام‌گذاری شده است، از تحول در مدیریت منابع آبی و حفاظت از اکوسیستم دریایی با تصفیه پساب و انتقال به صنایع استان خبر داد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان: حفظ سرمایه اجتماعی کشور مهم‌ترین وظیفه مسئولان است

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان حفظ سرمایه اجتماعی کشور را از مهم‌ترین وظایف مسئولان دانست و تصریح کرد:هر اندازه مسئولان بتوانند رضایت مردم را جلب کنند، به همان میزان رضایت الهی را به دست خواهند آورد و دولت، مجلس، قوه قضائیه و سایر نهادهای حاکمیتی باید برای رفع مشکلات هم‌‌افزایی کنند.

آرشیو اخبار