مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان هرمزگان با صدور پیامی، فرا رسیدن هفته قوه قضائیه را به رئیسکل دادگستری و مجموعه خدوم دستگاه قضایی استان تبریک گفت و از همکاریهای مؤثر این مجموعه در حمایت از خانوادههای نیازمند قدردانی کرد.
به گزارش پایگاه خبری هرمزگان گوبا؛ در پیام حمید باسره، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان هرمزگان آمده است:
فرا رسیدن هفته قوه قضائیه و سالروز شهادت آیتالله دکتر بهشتی و یاران باوفایش را گرامی داشته و این مناسبت را به رئیس کل دادگستری هرمزگان و مجموعه متعهد و پرتلاش دستگاه قضایی استان صمیمانه تبریک عرض مینمایم.
بیتردید تلاشهای ارزنده و مدیریت شایسته مجموعه دادگستری هرمزگان در مسیر تحقق عدالت، صیانت از حقوق عامه، گسترش عدالت اجتماعی، تکریم مراجعان و افزایش اعتماد عمومی، منشأ خدمات ارزشمند و ماندگاری در استان بوده و شایسته تقدیر است.
اینجانب لازم میدانم بدینوسیله از همکاریهای صمیمانه و مؤثر دستگاه قضایی استان با کمیته امداد امام خمینی(ره) هرمزگان، بهویژه در توسعه تعاملات بیندستگاهی، حمایت از اقشار آسیبپذیر و فراهمسازی بستر ارائه خدمات حقوقی و قضایی به خانوادههای تحت حمایت، صمیمانه قدردانی کرده و همچنین از اهتمام ارزشمند مدیران ارشد مجموعه دادگستری، وکلای نیکوکار، قضات شریف و سایر همکاران دستگاه قضایی استان برای ارائه آموزشهای حقوقی، مشاورههای رایگان و خدمات تخصصی به مددجویان کمیته امداد، که نقش مؤثری در صیانت از حقوق ایشان، ارتقای آگاهیهای حقوقی، پیشگیری از آسیبهای اجتماعی و احقاق حقوق خانوادههای نیازمند داشته است، سپاسگزاری نمایم.
امید است با استعانت از خداوند متعال و در پرتو منویات مقام معظم رهبری(مدظلهالعالی)، شاهد تداوم و گسترش این همکاریهای ارزشمند در مسیر خدمترسانی هرچه بهتر به مردم شریف استان، بهویژه خانوادههای نیازمند و تحت حمایت این نهاد باشیم.
از درگاه خداوند سبحان، سلامتی، عزت و توفیق روزافزون همه عزیزان و خادمین مردم در مجموعه دستگاه قضایی را در انجام رسالت خطیر تحقق عدالت و خدمت صادقانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مسئلت دارم.
حمید باسره
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان هرمزگان
انتهای پیام

نظرات 0
هنوز نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بگذارید!
افزودن نظر