خط انتقال آب مجتمع روستایی تیاب میناب وارد مدار شد

امتیاز:
0.0
ذخیره تصویر


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان، از اتمام عملیات و وارد مدار شدن خط انتقال آب مجتمع تیاب خبر داد.


به گزارش هرمزگان گویا، عبدالحمید حمزه پور با اشاره به جزئیات فنی این پروژه اظهار داشت: در این عملیات مجموعاً ۷ کیلومتر خط انتقال فولادی به سایز ۸۰۰ میلی‌متر و بیش از ۴ هزار و ۲۰۰ متر خط چدن به سایز ۶۰۰ میلی‌متر اجرایی شده است. 

وی افزود: علاوه بر این، ۲ هزار متر خط فولادی سایز ۳۰۰ و یک هزار و ۸۰۰ متر خط پلی‌اتیلن سایز ۱۶۰ برای اصلاح انشعابات نیز به طور کامل نوسازی و در مدار بهره‌برداری قرار گرفته است.

حمزه پور در تشریح دیگر اقدامات این پروژه به بهسازی خطوط پرکن مخزن تیاب اشاره کرد و گفت که برای این منظور ۳۲۰ متر خط فولادی ۲۰۰ و همچنین ۵۰۰ متر خط فولادی ۴۰۰ در محدوده پل بصره اجرا شده است. 

وی همچنین خاطرنشان کرد، در پایین‌دست مخزن تیاب نیز عملیات فنی شامل اجرای ۲۶۰ متر خط ۵۰۰ فولادی به همراه نصب تمامی اتصالات و حوضچه‌های شیرآلات پرکن مخزن با موفقیت به اتمام رسیده است.

مدیرعامل آبفای هرمزگان افزود: این پروژه با اعتباری بالغ بر 600 میلیارد تومان و با هدف بهبود وضعیت آب شرب جمعیتی بالغ بر 37 هزار نفر به سرانجام رسید.

حمزه پور گفت: اين پروژه با توجه به فرسودگى بالاى خطوط  انتقال آب موجود نقش بسزايى در كاهش هدر رفت و بهبود توزيع مناسب آب مناطق مذکور خواهد داشت.




مطالب مرتبط

نظرات 0

هنوز نظری ثبت نشده است. اولین نظر را شما بگذارید!

افزودن نظر